Comunicarea service-ului online cu Clientii

Comunicarea intre Departamentul nostru de  service si Clienti  sunt transformări de viziune dorite, în profesionisti cu fața către client, mai exact pachetul de „SERVICE CATRE CLIENT”.
La întrebarea „Ce aşteptări aveţi din partea service-ului nostru?”, multi probabil ar raspunde:

  • clienţii se aşteaptă la o atmosferă primitoare,
  • ca oamenii de la service  să repare aparatele intr-un timp cat mai scurt,
  • la costuri decente (care să corespundă cu estimările iniţiale),
  • la explicarea problemei pe înţelesul clientului.

Unde gasim toate aceste informatii?

Ca noutate  toate aceste informatii noi dorim sa le mutam in mediul online, acolo unde  clientul sa poata urmari statusul reparatiei aparatului.

Clientul va aduce aparatul la reparat , iar colegii nostri deschid o Sesizare service (constata defectiunea aparatului) si inregistreaza aparatul in program. In functie de perioada de asteptare a pieselor de schimb se modifica starea sesizarii: Inregistrat/In lucru/In asteptare. Cand sosesc piesele, se repara aparatul starea sesizarii se modifica in Rezolvat.

Aceste etape pot fi urmarite de catre client in viitorul apropiat pe site-ul nostru prin accesarea unui link, iar conectarea se va face cu o adresa de email si o parola, toate aceste detalii vor fi comunicate de catre departamentul nostru financiar contabil fiecarui client.

Cand aparatul este trecut in Stare Rezolvat inseamna ca aparatul functioneaza si se poate emite Devizul service, Factura client, iar aparatul poate fi ridicat din atelierul de service.

Item added to cart.
0 items - 0,00 lei